• Sumčák největší
Youtube kanál nachytano.cz Nachytano.cz na Facebooku TSS kanál nachytano.cz

pelety nebo boilies nebo?

Vaseck

Na co chytáté kárpy? Mám dilema. Jsem v tom relativně začátečník. Mě osobně sedí boilies . pelety skoro vůbec neznám a dost lidí zmiňuje různé tygří ořechy atd. Nebo si děláte vlastní těsto?

Nahrávejte prosím obrázky o maximální velikosti 3 MB (každá)
Vkládejte odkaz z adresové řádky prohlížeče

02. 09. 2016, 09:27

Ivo Nekvapil

, inekvapil@centrum.cz

Dobrý den
rybáři jak tak sleduji  vaše názory jste šikovní jak na boulis tak na palety jsem z ostravska chytám 20 let ale posledních 5 let mi se zdá že větší kapři nějak nejsou máte taky takový pocit
3 roky chytám boulis palety a nějak se mi nedaří  žermanice, vrbice,odra napište a povzbuď te moje ryb. touhy nějak mi to klesá ten zajem ddddddíky inekvap

>> Reagovat
01. 09. 2016, 10:20

Roman

, romanek@mujmail.cz

A lidičky, jaký máte názor na tyhle peletky http://www.rybarskepotreby-shop.cz/pelety-cc-moore-halibut-20-kg-6286.html?

>> Reagovat
13. 03. 2016, 21:10

zemo

, wassilikokssolo@gmail.com

Ja som zo slovenska a ako to tu čitam myslim že chytavate prevažne na kukuricu na jazerach ...to je aj u nas spravna volba ale pokial idem na rieku konkretne na vah ta na kukuricu do 5min vzdy zapnem nosala skušal som aj boilies no tie nemali takyc uspech ako pelety-jednoznačne pelety sice aj na tie sa sem tam zapne vedší nosal ...ale prevažne su to kapri vedších velikosti občas aj 10 nad 5kg za noc ....niekedy aj sumci

>> Reagovat
22. 10. 2015, 14:48

crywolf

, optronik1@seznam.cz