• Sumčák největší

Z Carp cupu na písák

• cadox fishing
25. 09. 2011
A už je to konečně tady, začínají rybářské závody Carp cup 2011. Ráno se ke mně stavuje Jet fish, nakládáme všechny věci a míříme k vodě. Po příjezdu se jdeme podívat kolem vody na lovná místa. Vítáme se starými známými kamarády z Veterán carp týmu a ostatními kamarády co byli na závodech minulý rok. Dáváme si na uvítanou výborný gulášek a je tu losování míst. Jdu losovat jako první a modlím se, abych pro nás vylosoval místo na hloubce na hrázi a zadařilo se. Sektor 15 se nachází tři místa před stavidlem, kousek od místa kam chodíme v létě chytat s Radkem. Ihned sedáme do auta a jedeme nosit věci na naše místo. Stavíme bivaky, stojany, vybalujeme pruty. Oproti předchozím dnům nastalo velké ochlazení, tak doufám, že to na kapry nebude mít takový vliv. Je tak silný vítr, že se nedá skoro vůbec krmit. Krmíme různými druhy boiliesu od firmy Carp inferno baits. Ve dvanáct hodin jsou závody zahájeny. Kamarád Milan chytá s přítelkyní na druhé straně, kde během půl hodiny prvního dne chytá hned dva bodované kapry a ujímá se vedení.
U nás se bohužel nic podstatného neděje. Zkoušíme všechno, ale není to nic platné. Na celém rybníku se nic podstatného neděje, přicházejí jen ojedinělé záběry. V neděli je pěkný slejvák, tak jsme většinu dne zalezlí v bivaku. Záběry nepřichází ani na naše osvědčené boilie jako je banán-oliheň, oliheň, malina s ananasem na které jsme tady už letos vytáhli s Dubínkem spoustu pěkných ryb. V pondělí se začíná počasí trochu umoudřovat a začínají brát i ryby. Chytilo se i pár pěkných kaprů. Za stavidlem se chytil i koi kapr kterého jsem chytil minulý rok, z druhé strany stavidla chytili kluci kapra 89cm, 12,93kg a na ostrůvku byla vytažená také krásná ryba 10,5kg.Mně přichází první a také poslední záběr kolem jedné hodiny odpoledne. Určitě se jednalo o pěknou rybu, ale bohužel se asi po minutě v dálce vypíná a je fuč. Hrozně mě to mrzí, protože se hraje o každou rybu. Oba dva týmy, které jsou z jedné i druhé strany vedle nás jsou také bez bodované ryby. Je mi to hrozně divné a říkám Jet fishovi, že nám to tam luxuje určitě nějakej vousáč a kapry tam vůbec nepustí. A taky že ano. Poslední večer závodů chytili kluci vedle nás sumce 173cm, 30kg.Záhada je objasněna. Je tu úterý a je před námi poslední den závodů. V našem sektoru se toho moc nezměnilo. Jen Martin chytá na rozlučku jednoho nebodovaného kapra a Milan chytá na druhé straně také bodované ryby. Bohužel tentokrát se nám prostě nezadařilo a nebyli jsme samy. Z 21 týmu zůstalo bez bodované ryby 13 týmů. Příště snad budeme mít trochu více štěstí. Ve dvanáct hodin závody končí. Balíme všechny věci a míříme na vyhlášení.
Z domácích rybářů nezklamal kamarád Milan a vybojoval aspoň třetí místo. Dáváme si na rozlučku grilované prasátko, loučíme se s kamarády Veterány a míříme domů. Ještě před cestou domů se domlouvám s kamarádem Dubínkem, že druhý den vyrazíme na písák kde si snad trochu spravíme náladu. Druhý den mi ráno volá Dubínek s tátou, že musíme hned vyrazit, abych si stihl koupit povolenku, protože hospodář někam odjíždí. Urychleně se balím a vyrážím k Radkovi odkud vyrážíme směrem na písák. Moc se těším, protože jsem tam ještě nikdy nechytal a bude to pro mě další nová zkušenost. Po příjezdu nosíme všechny věci k vodě odkud je budeme převážet na člunu na naše místo. Zjišťujeme také, že se na tomto revíru nachází i kamarád Milan. Je tu nádherně. Teď už jen aby kapřici brali. Stavíme tábor a poté se vydáváme na vodu, kde hledáme echolotem nějaký správný flek. Bohužel zjišťujeme, že ryby se nacházejí ve sloupci a u dna není vůbec nic. Krmíme a doufáme, že něco přijde. Přichází k nám na návštěvu kamarád Michal a říká, že den před našim příjezdem ukončil úspěšnou výpravu a chytal přímo na našem místě a za jeho výpravu udělali ve dvou 52 záběrů-to ale bylo úplně jiné počasí. Bylo chladno a pršelo, tak ryby byly u dna a prostě to jezdilo. Na naší výpravě je pořád hrozné dusno. Ryby berou jen ráno nebo večer. Na uvítanou přichází pár kapříků kolem 50cm.Večer přichází na Ráďovy pruty krásný pomalý záběr. Jelikož Ráďa nebyl u prutu, tak jeho táta seká a předává mi prut. Vypadá to na hodně velkou rybu, ale bohužel po pár vteřinách padá. Hrozně nás to všechny moc mrzí, ale nedá se nic dělat.další záběry přichází, až ve čtvrtek kdy vytahujeme několik kaprů do 65cm. Každý den se opalujeme a koupeme se v krásně čisté vodě. Probíhá také grillmánie která prostě nemá chybu. V pátek Radek odjíždí do obchodu pro nové zásoby jídla.
Večer chytám na Radkův prut kapra 78cm, 10,5kg-nádherný šupík. Fotíme a vracíme zpět vodě. V sobotu se za námi večer přijíždí podívat Jet fish se svou přítelkyní. Říkáme, že bychom mohli na podzim podniknou společnou výpravu na tento pěkný revír. O půl desáté večer se začíná v dálce hodně blýskat, tak si říkáme, jen aby to nedošlo až k nám. Bohužel se nám toto přání nevyplnilo a o půl druhé přichází hustá bouřka, která trvá snad celou věčnost. Snad to aspoň s těmi kapry trochu pohne. Těsně před touto bouřkou jsem chytil kapra 79cm, 9,3kg. Je tu neděle a poslední den výpravy. Hned od rána to začíná pořádně jezdit. Radek s tátou spí, tak jsem si suprově zachytal aspoň já. Během tří hodin jsem měl asi osm záběrů, kde mezi největšími kapry byl kousek 80cm, 8,7kg. Radek chytil ještě na rozlučku kapra 68cm.O dvě hodně pěkné ryby jsem bohužel přišel. Čekáme, až nám věci po bouřce trochu oschnou a začíná nám nejhorší část výpravy-balení a cesta domů. Na této výpravě jsme chytali na mnoho druhů boilie, ale nejvíce kapřici brali na příchutě ovoce, oliheň, banán-oliheň, citrus, green seashell a ořech. Moc děkuji klukům za tuto pěknou výpravu na tento revír který jsem si zamiloval a určitě sem ještě na podzim vyrazíme.

Za Carp inferno baits tým JURAAMBI

Pokud se Vám článek líbil, podpořte ho prosím svým laikem, případně ohodnoťte hvězdičkou. Uvítáme především komentáře k rozvinutí diskuzí s vašimi názory a zkušenostmi k danému tématu. Registrace k psaní komentářů není nutná.