• Sumčák největší

Posunutí hranice

• cadox fishing
20. 09. 2011
 Je tu sobota odpoledne a pomalu se chystám na další výpravu na můj oblíbený revír. Tato výprava bude trvat 9 dní. Kluci Jirka a Marek už tam jsou a čekají na mě, až přijedu. Když mám vše sbaleno, tak odjíždím na 9-ti denní dobrodružství. Hlásí docela škaredě, tak si půjčuji od mého rybářského parťáka Jirky bivak, protože je větší a vejde se do něj víc věcí něž do mého. Když přijíždím k vodě, tak mi Jirka sděluje, že nám další kamarád Robert sedí na fleku, kam jsem chtěl jít já, ale Robert to balí v neděli ráno, tak jsme pomalu začali nosit věci z plných aut a naskládali jsme se vedle něj. Když bylo vše nanošeno, tak jsme začali pomalu rozbalovat. Když bylo vše rozbaleno, tak jsme nahazovali bez zakrmení, protože se budeme zítra stěhovat. Asi po hodině od náhozu přišel hned kapřík na přivítanou. Byl bohužel malý, tak akorát na pánvičku. Pro tuto výpravu jsem zvolil boilies oliheň, banán-oliheň a robin red. Pomalu už se stmívalo a kapři zatím nic. V tom se ozval Márův pípák a najednou byla dobrá nálada, protože hned od začátku šlo poznat, že to bude vetší kapr.

Byl to kapr 91cm, 13,5kg.Marek vůbec nevěděl, co má říkat. Byl z toho úplně na větvi. Byl moc šťastný a my s ním, protože to byl opravdu krásný kapr. Když přišlo na řadu focení, tak Marek zjistil, že nemá vůbec sílu a že kapra ani nezvedne. Doporučili jsme mu, aby začal víc jíst, aby se mohl fotit s takovýma rybama. Zabral na robin red bez zakrmení. Markův zatím největší úspěch v životě. Marek spokojeně kapra pouští do vody a jde hned znovu nahazovat. Ráno se pomalu probouzíme a začínají chodit záběry od menších kaprů. Do oběda jsme nic většího nechytili, ale na břehu jsme měli cca 15 kaprů kolem 45cm.Náš kamarád Robert se pomalu stěhuje domů a my se posouváme na náš flek, kde budeme ještě 8 dní. Po přesunuti hned krmím cca 2kg olihně a nahazuji své osvědčené kuličky banán-oliheň. Za hodinu po nahození krásná pomalá jízda a vyklubal se z toho kapr 70cm a 6.5kg.Udělal mi radost. Po vyfocení pouštím zpátky do vody a s radostí jdu hned nahodit. Ještě krmím cca 0.5kg boiliesu oliheň. Hned po mém náhozu přichází Jirkovi padák. Vypadalo to na menší rybu, ale vyklubal se z toho kapr 68cm, 7.7kg.Jirka je velice rád, že má aspoň nějaký záběr, protože letos se mu vůbec nedaří. Po tolika hodinách odsezených na rybách má konečně pěkného kapra. Přišel mu na boilies robin red. Jirka ihned krmí cca 1kg boilies oliheň. Do večera přichází ještě pár menších kaprů. Hned ráno mi přišel jako budíček kapr 83cm, 11kg.Byl to krásný budíček. Zabral na modrou lagunu. Hned po nahození zpátky jsem zalehl a už jsem neusnul, protože z ničeho nic to začalo jezdit. Sice byli to spíš menší kapříci, ale byla aspoň zábava. Ve třech jsme udělali za dopoledne 20 záběrů od menších kaprů. U oběda měl Jirka pomalou krásnou jízdu. Hned šlo poznat, že je to větší kapr. Hned jel do zátoky, kde se nesmí chytat, ale Jirka ho rval, co to šlo a nakonec kapra otočil. Kapr se pyšnil mírami 87cm a 12kg.Jirka je nejšťastnější člověk na planetě. Protože je to jeho osobák, tak jde hned do hospody pro panáka a hned zapíjíme tuto událost.

Zabral na Robin red. Jirka ihned dokrmuje cca 1kg boiliesu domácí výroby. Po nahození Jirka jde dojíst studený oběd. Marek říká, že jde chvíli přemýšlet do spacáku o taktice a jak zapnul zip, tak se mu ihned rozezněl pípák.Byl to větší kapřík - měřil 84cm a 13kg. Zabral znovu na robin  red. Kluci na tyto koule sází hodně. Pomalu přichází večer a my uleháme do spacáku. Asi kolem 11 večer nás probouzí krásný záběr. Nejdřív jsem vůbec nevěděl, že je to můj pípák.Po záseku hned jel. Ani jsem ho nemohl zastavit, ale nakonec se to povedlo a dostal jsem na podložku krásného kapra o mírách 80cm a 9.5kg.Byl to krásný řádkáč a pupkáč. Zabral na modrou lagunu. Po nahození znovu ulehám do spacáku a honí se mi hlavou sen, ve kterém je na tomto rybníku kapr přes 90cm a já ho musím už konečně dostat. Ráno musím na rehabilitaci s ramenem. Po příjezdu z rehabilitace kluci táhnou kapra. Hned sesedám z kola a ptám se, jaký je? Kluci říkají, že je pěknej. Jirka má opět pěknou rybu. Má kapra 75cm a 7.5kg.Hned nahazuji a čekám na dalšího kapra. Asi 3 hodiny po nahození přichází pomalá ukázková jízda. Zasekávám a hned mi po pár otáčkách bohužel padá kapr. Hned stahuji, nahazuji a znovu dokrmuji cca 0.5kg olihně. Asi za půl hodiny se rozezní můj pípák a je to brutální jízda. Zasekávám a hned jde poznat, že je to nějakej menší šílenec, protože nechce vůbec ke břehu, ale nakonec jsem ho zdolal a měřil 75cm a 11.5kg.Krásnej pupkáč. Kdyby měl o 20 kg víc vůbec bych se nezlobil. Ale i takovej kapr udělá vždy radost. Zabral na robin red. Pomalu je čas oběda a v tom přichází menší kapřík. Říkáme, ať si nezvyká mě zvedat od oběda. Znovu nahazuji a jdu se najíst. Jak jsem dojídal a dávám do pusy poslední lžičku jídla v tom přichází brutální jízda. Kousek od břehu mi bohužel padá krásný šupináč. Strašně moc nadávám, ale bohužel.do večera se už nic moc neděje - jen pár menších kaprů. Večer jdeme spát, a jak s Márou kecáme v bivaku tak Márovi začal pípat pípák.Byl to krásný kapřík na dobrou noc. Měl 78cm a 9.3kg.Zabral znovu na robin red. Je tu středa ráno. Ráno jedu znovu na rehabilitaci. Trochu se zdržuji a přijíždím akorát na oběd. Kluci obědvají, tak se připojuji a hned po jídle nahazuji pruty a při náhozu slyším křup a začínám moc a moc nadávat. Kluci se radši klidí bokem, protože jsem byl docela v nervu, ale bohužel stalo se. Kluci mě utěšují, že vše zlé se v dobré obrátí a já říkám, kdyby se to chtělo otočil byl bych velmi moc šťastný člověk. Vybaluji z tašky náhradní prut. Vše znovu navazuji a nahazuji s opatrností robin red. Asi 2 hodiny od náhozu přichází pěkný kapřík 85cm a 10 kg. Kluci mi hned říkají, že to je ta náplast za ten prut. Já jsem říkal, že tohle neberu a že by to chtělo kapra nad 90cm. Nahazuji zpátky a jdu si usednou. Pomalu se blíží další ráno a začíná pršet. Ještě do toho hned ráno zase jedu na rehabilitaci. Jak se vracím, tak kluci hned říkají, že měli kapra 80cm a 7kg.Zabral na modrou lagunu, co si kluci půjčili ze sáčku. Nahazuji pruty a čekám na kapra, ale bohužel do večera jsem vytáhl jenom pár malých kapříků a kluci taky nic neměli. Jsme smutní, že to nějak přestalo chodit. Než ulehám, tak ještě vytahuji menšího kapra kolem 55 cm. Jdu spát a je tu den D. Hned brzo ráno znovu odjíždím na rehabilitaci a cítím v kostech, že něco dneska přijde. Jirka nás dnes bohužel opouští, ale jak to pomalu balil, tak si ještě vytáhl pěkného kapra 75cm, 7.5kg.

My s Markem budeme ještě bojovat až do neděle do rána a taky se nám to vyplatilo. Jirka odjíždí kolem oběda. Loučíme se s ním a jdeme se s Markem najíst. Bavíme se, že by to chtělo nějakou akci po jednom dnu bez ryby a taky že ano. Kolem 5 hodiny odpoledne přichází padák a s tím krásný koi kapr 70cm a 6.5kg Jak se s ním fotím, tak mi přichází na druhý prut brutální jízda hned od začátku to vypadá na pěkného kapra. Hned mi jel do zátoky. Pomalu lezu do vody a tahám ho od jedné větve. Když jsem ho odtamtud dostal, zajel mi hned ke druhé, odkud ho taky dostávám a lezu dál do vody. Už jsem cca 10 m ve vodě a zdolávám kapra před sebou. Asi 5 lidí, kteří seděli vedle nás na rybách se pomalu ke mně stahují a já jim říkám, že je to něco menšího. Ale mýlil jsem se. Jak mi ho Mára podebírá ve vodě, tak vím, že se jedná o kapra trochu většího. Jak ho dáváme na podložku, tak se pomalu raduji a po změření zažívám nádherný pocit. Kapr měřil 94cm a 14 kg Největší kapr chycen na bolies robin red. Největší kapr, který byl zatím vytažen na této vodě. Po vyfocení jsem si vlezl do vody s kaprem a trochu jsem si s ním pokecal a zaplaval. Pomalu se s ním loučím a vracím ho zpět vodě. Jsem nejšťastnější člověk na planetě. Vůbec si neuvědomuji, že mám největšího kapra chyceného na této lokalitě. Opravdu jsem moc šťastný za tuto výpravu. Tento kapr mi nahradil i zlomený prut. Znovu nahazuji a přikrmuji 1kg robin redu, který jsem jel hned dokoupit do rybářských potřeb.Blíži se večer a my jsme už bez záběru, ale v sobotu ráno strašně moc začíná pršet a nám začínají chodit menší ryby, ale aspoň je nějaká sranda - sice jsme pořád mokří, ale vůbec nám to nevadí. V sobotu kolem 5 hodiny odpoledne mi přichází hodně moc brutální jízda. Prut mi to pomalu stahuje do vody. Rychle vybíhám a prut chytám za konec rukojeti prutu a zasekávám. Vypadá to na něco velkého, ale bohužel kousek od břehu mi padá. Jsem velice smutný. Do konce výpravy mi přišel ještě na rozlučku kapr 74cm,9kg.Když jsme si sedli s Markem před odjezdem a zrekapitulovali jsme tuto výpravu, tak jsme velice spokojení. Za tuto výpravu jsme dohromady udělali cca 60 záběrů a z toho bylo 16 krásných kaprů a z těch 16-ti kaprů byli 2 přes 90cm což se na této lokalitě skoro vůbec nevidí. Děkujeme moc panu Podrazilovi za boilies a za vše co pro nás dělá. Děkuji za vše a hlavně za kvalitní boilies robin red které jsme pro tuto výpravu nejvíce testovali a ukázalo se, že kaprům velmi chutná.

Za Boilies Carp Inferno - Dubínek

Pokud se Vám článek líbil, podpořte ho prosím svým laikem, případně ohodnoťte hvězdičkou. Uvítáme především komentáře k rozvinutí diskuzí s vašimi názory a zkušenostmi k danému tématu. Registrace k psaní komentářů není nutná.