• Sumčák největší

Konec dobrý všechno dobré

• cadox fishing
09. 02. 2014
Na úvod bych chtěl napsat, že to byla asi nejšílenější výprava za kapry, kterou jsme kdy podnikli, ale nakonec všechno dobře dopadlo i nějaké obry se podařilo zdolat.
S kámoši (Iwory, Trezi) jsme se rozhodli navštívit poprvé zahraniční revír s odjezdem v nočních hodinách v pondělí 16. 9. a chytačka až do soboty 21. 9.
Všechny potřebné věci jsme již měli připravené pro naložení do auta a vozíku. Bohužel při zkoušení technického stavu vozíku jsme zjistili, že nám nebliká pravý blinkr. Nakonec jsme blinkr po dvouhodinovém snažení za pomocí elektrikáře opravili.
V půl 11 večer jsme měli všechny věci naložené, tak jsme konečně v tom největším dešti mohli vyjet. Déšť sílil stále víc a víc, když asi po 150 km kousek od hranic začalo téct do auta a okna se nám začala tak mlžit, že nešlo vidět ani na metr. Byli jsme nuceni zastavit vozidlo, protože opravdu nešlo vidět a voda u spolujezdce stále stoupala a déšť pořád sílil. V jednu chvíli jsme mysleli, že auto odstavíme a až přestane pršet, pojedeme zpět k domovině. Nakonec jsme závadu opravili, voda odtekla a mi mohli pomalu pokračovat v cestě.

Konečně jsme se po několika hodinách cesty dostali na vytoužený revír, kde jsme ihned koupili povolenky a jeli vybírat nějaké lovné místo, výběr jsme měli ohromný, protože pořád moc pršelo a nikde ani živáčka. Lovné místo jsme vybrali poblíž ostrova, v takovém počasí nešlo opravdu nic podnikat, tak jsme seděli v autě, vylosovali rozmístění a pili kořalku, stále pršelo, ale i tak jsme se neudrželi a vyběhli z auta stavět bivaky. Asi po pár hodinách se zlepšilo počasí a po vybalení všech věci jsme mohli zakrmit a konečně nahodit pruty.
První den jsme měli nějaké záběry od menších kaprů. Přes noc se to ani nehnulo, tak další ráno po probuzení jsem pruty přehodil.

Dočkal jsem se hned kolem 9. hodiny ranní, kdy mě probudila jízda na prut, kde jsem měl nastražený Mad Max + minimax, asi po půl hodinovém boji jsem dostal na břeh vysokého lysce 19 kg, první ryba a zrovna osobák, co víc si přát. Prut jsem opět nahodil a za 40 minut další jízda na druhý prut kde jsem měl 25 mm A1-roll na panáčka + pva minimax v dipu A1 a 18,5 kg nádherný šupináč. Spokojenost byla veliká.
Na řadu přišel Trezi, sedící po mé pravici mu přišla něco málo po poledni mega jízda na boilí Messiah obaleném v práškovém dipu a další nádherná ryba opět kolem19 kg.

Navečer kolem 7 hodiny opět úřadoval Trezi s nádherným lyscem 16 kg opět chycen na boilí Messiah. O hodinu později se rozjel opět můj prut s boilím Sting sniper a další šupináč 17 kg.
Pouštím rybu zpět mezi své druhy, nestačím ani nahodit a jízda na Treziho prut a lysec okolo 16 kg.
Iworyho místo bylo plné vázek, ryby věděly kam utéct, tudíž byl zatím bez úlovku. Proto další den Iworyho mění lovné místo vedle mne na levou stranu, kde již své záběry dokázal dotáhnout do úspěšného konce, nachytal hodně kaprů okolo 12 a 15 kg.
Od této doby jsem byl bez záběru zase já, ryby chodily spíše z levé strany.

Závěr patřil právě Iworymu, předposlední den mu přišel záběr na pravý prut a zatím náš rekordní lysec 22 kg opět na boilí Messiah nadipovaném v práškovém dipu-dry paste.
Hodně pěkných ryb nám uteklo. Messiah opět nezklamal, na tento druh bobulí jsem chytali kapry snad všude. Nakonec na tuto dovolenou budeme v dobrém vzpomínat.

MAX je prostě nejlepší, MAX jede, Max Go!!!