• Sumčák největší
Youtube kanál nachytano.cz Nachytano.cz na Facebooku TSS kanál nachytano.cz
Seznam témat »

Jednodenní výpravy aneb novinka boduje

• cadox fishing
23. 10. 2011
Druhá polovina mojí dovolené začíná a já mám v plánu vyrazit opět kam jinam než na ryby. Tentokrát jsou všichni kamarádi buď ve škole, nebo v práci, tak musím vyrazit sám. Rozhoduji se, že tentokrát tam nebudu spát, ale budu chodit jen přes den a večer to budu balit. Majitel firmy Carp inferno Radek Podrazil mi poslal dva nové druhy boiliesu, které budu při následujících výpravách testovat. Jelikož jsem se vrátil v neděli z poslední výpravy, tak se rozhoduji, že pondělí si dám volno, půjdu si zatrénovat na kole na sobotní závod Nova Author cup, půjdu jen zakrmit a chytat vyrazím až v úterý ráno.
Po příjezdu k vodě ještě dohazuji do vody ještě asi třicet koulí od každého testovaného druhu. Záběry přicházejí v pravidelných intervalech, ale pouze od malých kaprů. Do večera vytahuji asi pět kaprů kolem 50cm.Odpoledne přijíždí po práci kamarád Martin a asi hodinu po náhozu vytahuje malého kapra. Asi hodinu před odjezdem dostávám takový opatrný záběr. Vytahuji kapra 65cm, 5,06kg.Tímto kaprem dnešní výprava končí a začínáme balit. Říkám si, že by to mohlo zítra také šlapat. Ve středu sedím dopoledne hned u prutů a záběr ne a ne přijít.
Ještě předtím dokrmuji asi 50 kulí novinky.
Bolí mě záda, tak se jdu kousek projít. V tom přichází první jízda tohoto dne. Sprintuji k prutům a zasekávám. Je mi hned jasné, že se jedná o velkou rybu. Po nádherném souboji vytahuji hned na úvod krásného kapra 80cm, 9,7kg. Asi 80m ode mě sedí jeden krmítkář, tak ho prosím, aby mě šel vyfotit. Jsem moc rád, protože taková ryba by na fotce už chybět neměla. Po vyfocení vracím kapra vodě a čekám na další záběry. Asi za dvacet minut přichází další záběr, ale je to kapřík kolem 50cm.Další záběr přichází až odpoledne. Vypadá to opět na pěknou rybu, tak volám (v jedné ruce prut a v druhé telefon) kamarádovi Pepovi, který zamnou má přijet odpoledne na pokec. V rychlosti se s ním domlouvám, že přijede hned, tak jsem rád. Do deseti minut přijíždí také kamarád Martin, který bude opět po práci chytat vedle mě. Přijíždí v ten pravý čas, aby mi mohl kapra rovnou podebrat. Další pěkná ryba.76cm, 9,3kg. Fotíme a vracíme rybu vodě. Asi dvě minuty po vrácení ryby přijíždí také Pepa a je mu líto, že už kapra neviděl. Já ho ale utěšuji, že do večera třeba ještě něco chytíme. A měl jsem pravdu. Asi o půl šesté mám velmi opatrný záběr. Podle záběru bych to soudil na malou rybu, která to ani nemůže roztáhnout, ale po záseku hned měním názor. Ryba si bere z cívky jako o život a míří směrem do vázky. Daří se mi ji, ale v čas dobrzdit a otočit. U břehu bojuje jako lev a mně je jasné, že to bude zase krásná ryba. Úspěšně podebíráme a na podložce leží další krásná ryba z této krátké výpravy.84cm, 11,9kg.Jsem neskutečně rád za tak krásnou rybu. Fotíme a vracíme rybu vodě. Martin vytahuje opět kapra kolem 50cm a začínáme balit.
Ve čtvrtek přijíždím k vodě o půl hodiny dříve a vítám se se svým starým dobrým kamarádem, který semnou stráví u vody skoro celý den. Opět dokrmuji asi 60kulí novinky a čekám na záběry.
Asi hodinu jsme bez záběru, ale pak to přichází. V jeden okamžik dostáváme dva záběry na jednou. Vypadá to na velkou a na malou rybu. Obě ryby zároveň vjíždí do vázky, odkud se nám na štěstí daří vyprostit alespoň tu větší rybu. U kraje na nás čeká obrovské překvapení v podobě koi kapra (78cm,7,3kg), kterého jsem chytil v minulém roce. Udělal mi neskutečnou radost. Bohužel zjišťujeme, že za rok vůbec nevyrostl a přibral pouze 10dkg, což jsem ještě už žádné vytažené ryby, kterou jsem chytil po druhé neviděl, že by nebyl po roce žádný přírůstek. Do večera přicházejí už jen tři malé ryby, ale jsem neskutečně šťastný, že se mi podařilo v tak krátkých vycházkách ulovit tolik pěkných ryb. Je vidět že novinka od Carp inferno baits kaprům prostě chutná.