• Sumčák největší

Dovolená na písáku

• cadox fishing
02. 09. 2012
Den s velkým D se blíží. Po splněné rybářské brigádě odjíždím za mými kamarády, které jsem už velmi dlouho neviděl. Máme sraz na našem oblíbeném písáku. Kluci chytají už tři dny a ryby zatím moc nejdou. Bohužel se mění počasí a teploty se mají vyšplhat opět přes 30 stupňů, což na opalovačku je super, ale s rybařinou už to bude asi horší. Balím všechny věci, cestou se stavuji ještě u parťáka Dubínka kde nabírám jeho věci, protože za náma přijede chytat v pondělí dopoledne. Startuji červeného draka a konečně vyrážím. Po více jak hodině jízdy jsem konečně na místě. Vítám se s kamarádem Martinem a Márou. Vytáhnu bagáž z auta a vláčím se se všemi věcmi na zvolené místo. Napřed stavím stojan a nahazuji pruty, poté teprve stavím bivak. Jelikož už jsem na tomto místě několikrát chytal, tak budu chytat na odhoz ze břehu.
Zakrmuji proto více druhy boilie od Carp inferno baits. Jelikož ryby vůbec nejdou, tak budu muset zkoušet a uvidíme, na co to bude chodit. Pro začátek volím boilie banán a monster crab. Je tu neděle ráno. Kluci vyváží k řasám, kde se kapři pořád ukazují. Já se snažím vytrvat a opět chytám na odhoz. Klukům přichází bohužel jen malí kapři a daří se jim vytáhnout i cejn, perlín a plotice. Já mám za celý den jen jednu jízdu od kapra kolem 65cm.V pondělí ráno jedu pro Dubínka do města, kde se stavujeme na nákup a dáváme si teplé jídlo, abychom přežili zbytek výpravy.
Přijíždíme zpět k vodě a Dubínek si vybaluje hned vedle mě. Nahazuje  do rozkrmeného místa  a ještě dokrmuje  asi ½ kg koulí. Za necelou hodinu má hned záběr.Vypadá to na pěknou rybu, ale bohužel o ni po chvíli přichází. Za nedlouho má pěkný záběr z vyvážky také Martin. Konečně je na břehu pěkná rybka ,i když by mohla být o něco těžší – kapřík 77cm, 9kg, nás všechny po té bídě potěšil.
Je úterý ráno a kluci začínají balit. Budeme tedy bojovat jen já s Dubínkem. Ryby moc nejdou a ukazují se všechny jen daleko v řasách, tak se rozhodujeme masivně zakrmit a buďto je přilákáme a budou kousat nebo ne. Čas ukáže, jestli to byla správná volba. Do vody letí během chvilky cca 3kg kulí od každého druhu co CIB vyrábí. Večer mi přichází první brutální jízda, ale bohužel o rybu přicházím.Ve středu brzo ráno přichází Dubínkovi krásný záběr který ho vyhání ze spacáku. Po krásném boji vytahuje krásného lysce konečně podle našich představ.83cm, 11,7kg. Zachutnala mu příchuť fruits. Krásná ryba. Fotíme a vracíme zpět vodě.Večer s přicházející tmou přichází záběr  konečně také na můj prut. Super zdolávačka a na břehu mám také konečně pěknou rybu.82cm, 10,4kg na robin red. Udělal mi obrovskou radost. Kapr radostně odplouvá a mi čekáme na další záběry.
Je tu čtvrtek a přes den chytáme jen pár malých ryb. Velké naděje vkládáme na naši poslední noc. Večer přehazujeme a dokrmujeme každý cca 40kulí. První záběr od větší ryby přichází na Dubínkův prut. Vytahuje  kapra 69cm.Tentokrát mu zachutnala příchuť monster craba. Ale já se určitě nenechám přechytat a kontruji krásným šupíkem 81cm, 10,5kg. Opět krásná ryba, která tentokrát zabrala na příchuť kaviáru. Vpátek ráno každý vytahujeme jen pár malých ryb a začíná nejhorší část výpravy a to balení a odjezd domů. Na to jaké panovalo po celou dobu výpravy počasí, tak si myslím, že můžeme být s rybačkou v celku spokojeni.